1 December

Då var det december igen, förra året var man väldigt tjock och gick på helspänn för hjärtat skulle komma till världen!
Men hon kom inte ut förrän den 30 dec.  Tycker synd om henne, men brukar säga att det är ju någon som ska fylla år den på dagen med, haha! Och det är ju sant.
Men det var den bästa dagen i mitt liv,när min fina lilla flicka kom. Helt underbart, det är svårt att beskriva känslan, för man måste själv ha varit med om de för att förstå hur det känns.

Vi sov hos mamma och pappa en natt till för att vara på den säkra sidan. Men idag ska vi hem till älsklingen, ska bli roligt och skönt att träffa honom och Thilde saknar sin pappa, ahr inte träffat honom sen i fredags morgon. Så det är ett tag sen.

Just nu så står gumman vid soffbordet och tittar på Disney kanalen och dansar, det är så sött. Vickar lite på rumpan och rör på benen upp och ner, sen får hon till västa smilet och visar dom små tänder hon har i munnen. Det är så himla gulligt!

Skulle ha varit på möte på jobb halv tio, men det är ingen som hade sagt något till mig, eller fick reda på att det var möte  på måndag lite snabbt i fredags men inte vilken tid. Men den som hade bestämt det skulle ha ringt, så det är lite dåligt av dom. Så det är inte mitt fel att jag inte var där, dom får skylla sig själva.

Det stod i tidningen idag barnen kunde gå och ge tomten sin önskelist mellan 16.00-17.00. Så vi ska nog ner med Thilde så hon får träffa en riktig tomte. Var ju där igår men ingen tomte var där.

Nä nu ska jag ut med gagstarna, Nalle och Yatzy!
Uppdaterar mer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0