2 December

Då var det en ny dag, det går så fort.
Snart kommer caroline hit och ska passa Thilde och alex för jag ska till tandläkaren, vill inte men måste.
Har redan ändrat tiden en gång, så jag sa det att det är lika bra att få det överstökat, men fy vad jag hatar det.
Aja, jag klarar mig!

Hur ska man förklara för en människa som man tycker om, hur man känner för en viss grej, det är så svårt. Hellre går man och mår dåligt än att förklara för personen hur det egentligen ligger till. Men det är svårt för presonen att sätta sig in i min situation och verkligen känna hur det känns. Jag kommer väl på ett sätt en vackar dag hur jag ska göra!

Nä nu ska jag gå och göra mig i ordning!
Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0