23 December

Känns som om det är evigheter sen jag skrev här sist, men det är det ju nästan. Men anledningen är för vi har fått lite visus på datan och måste rensa lite på den. Så man får kolla läget när man får låna en data, just nu så är jag hos mamma och pappa. Har inte varit här på länge så vi fick hälsa på en stund.

Det är mycket som har hänt på dessa dagarna jag inte har uppdaterat här, så jag vet inte var jag ska börja.

Har typ varit i stan nu varje dag i nästan en vecka för att köpa klappar, men det är ju så hilma svårt. Har varit med nathali några gånger och försökt köpa, men vi har typ kollat på allting annat än det vi skulle kolla på. Plus så visste vi inte vad vi skulle köpa till alla. Så det fick bli en runda till idag med caroline och malin. Hittade dom sista idag, så skönt. Men det är alltd så att man är i sista minuten precis som många andra, så nästa år ska jag vara i god tid har jag bestämt!
I morgon är det redan Julafton helt sjukt, kan inte fatta var tiden tar vägen. Känner ingen jul känsla direkt men det är nog bara för man har stressat så mycket och haft så mycket att tänka på.
Så i morgon ska vi till Mikkos föräldrar cog fira jul. Ska blir trevligt! Så firar vi jul med mamma och pappa den 25. Sen nästa år blir det tvärtom. Det är bara för att vi har betsämt att när vi har alex på julafton är vi hos mikkos föräldrar och sen vise värsa.

Cristine fått sin lille bebis,helt underbart söt var lille Viktor/Victor!
Grattis till er båda!

När man ser andra så blir man själv jätte sugen, men dom växer upp dom med!

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Skriver mer sen.
Hej på en stund 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0