27 December

Igår trodde jag att jag skulle dö av räddsla. Vi skulle iväg igår så jag gick opp för att sminka mig,så var Thilde och mikko nere. När jag stod och sminkade mug hör jag någon som kallar mamma,så jag kollar ner då står Thilde halvägs upp för trappan. Dp hade hon klättrat upp så långt alldeles själv. Men hon var ju glad att hon hade kommit så långt upp. Men jag trodde mitt hjärta skulle stanna,blev så rädd.
Sen har hon kommit på en ny grej,hon har ju fått två tänder nere och det har kommit en däruppe oxå nu. Men grejen e de att hon gnislar tänder, och jag hatar när folk gör så. Så när jag säger till henne att sluta gnisla tänder så bara hon skrattar och gör om det. Lilla bus ungen tycker om att driva med mamma.

Idag fick jag fler sing star skivor av mikko när vi var på maxi,så bär vi kom hem satt vi och sjöng jätte länge. Riktigt roligt var det. Thilde var oxå med och sjöng lite.

Nu skasnart mikko iväg nån timme så jag och loppan är själv,vi ska titta på kör slaget som börjar nu snart!
Så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0