3 December

Jag är så trött idag, Thilde har blivit lite förkyld så hon har vaknat ett anlat gånger i natt och varit lite täppt i näsan, snackars liten. Tycker så synd om mitt hjärta.Men nu ligger hon och sover en stund, kanske blir bättre efter de, lite i alla fall.

Idag skulle jag ha träffat caroline men ville inte gå ut med snuttan, det är bättre att stanna hemma och bli frisk. Men i alla fall vi skulle ha handlat lite klappar. Jag har inte köpt en ända, vet inte vad jag ska köpa till folk.Det är jätte svårt, men kommer väl på något med tiden. Blir väl så till slut att man springer runt i stan som en tosse dagen innan precis som många andra gör, haha! Nä fy så får det inte bli.

Jag längtar till sommaren, till värmen och solen. Slippa ta på sig en massa kläder bara för att gå ut. Och Thilde är inte så glad för att ta på sig en tjock överall och hon hatar att ha mössa på sig. Den tiden kommer väl den med, men hoppas den går snabbt!!

Nu ska jag gå och häna upp tvätten och stryka lite kläder.
De görs ju inte av sig själv,synd!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0