Fredag!

Skönt det är fredag, kväll ska vi titta på Mamma Mia, det ska bli så roligt!!

Hjärtat är fortfarnade lite förkyld men hon har nogsmittat mig nu, har oct i bi hållorna och i huvudet, har nog litefeber med känner jag. Så ska jag jobba kväll i morgon, får se om jag kan göra det. Annars får någon hoppa in för mig. Det är ju inte hela världen kan jag tycka. För hur ofta är jag sjuk egentligen.

Hur kan man älska någon så mycket så det inte finns ord att beskriva hur mycket?.
Jag har bara en sån himla tur att jag träffade min älskade mikko som jag fick min alldeles underbara,älskade, fina flicka Thilde med. Det finns inget bättre än dom två. Och jag kan inte fatta att jag har min egen lilla familj, och ibland är det ofattbart att jag har en liten flicka. Min egna lilla bebis, tänk min egen!
Helt sjukt, och mikko är den bästa pappan som finns, helt underbar.
Jag älskar verkligen att vara mamma, det är så mysigt att ha någon man kan pyssla om och sitta och gosa med om dagarna och  kvällarna. En som skrattar och ler med hela ansiktet, då menar jag hela ansiktet, haha, för det allra  minsta konstiga ljud och grimaser man gör. Man blir helt glad och varm inom sig bara man tänker på det.
Det är det bästa som har hänt mig, att jag fick träffat min älskling och fick min Thilde!

Det är så skönt att få skriva av sig lite, tankar, funderingar,händelser mm.
Ska gå och fixa lite nu!
Hej för stunden!





Kommentarer
Postat av: NathaliM

Jag vill oxå ha min bebis!!

2008-12-05 @ 17:11:39
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0