Gott Nytt År

Igår fyllde mitt hjärta 1 år och vi hade kalas. Hon fick så många fina presenter, en gåbil,en fåtölj,lekbord,en massa kläder,pengar,en stor rosa mjuk nalle,ja och mycke mer. Hon blev så glad för allt. Det är inte många små barn som tycker om mjuka paket,men Thilde älskar de,hon drog upp paketet och tog ut klädesplagget och sa ohhhh och så kramade hon om den. Så gulligt!

Då var det nyår igen, förrra året firade jag,mikko och vår prinsessa nyår på BB. Det är inte var da man gör det. Men det var den bästa nyår som jag varit med om. Finns inga ord till hur mycket hon betyder för mig,älskar dig!
Och tänk ännu en ny år tillsammans älsklingen och många fler ska det bli mikko. Jag älskar dig så mycket vill alltid vara med dig! Pussss

Just nu är vi hemma hos mamma och pappa och firar nyår,vi har så mysigt.
Nu ska vi äta glass, mums!

Så Gott Nytt År på er alla.
Hoppas ni får en underbar dag!
Puss och kramar till er från mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0