Hjälp!

Imorse vaknade jag av att hela sängen skakade,mikko sov som en gris så jag puttade nästan av honom från sängen när jag väckte honom. Han for upp ur sängen och fram till fönstret,yrvaken som han var sa han. Ställ dig under dörrkarmen,haha. Det är en sak man ska göra men det lät så roligt. En annan sak han oxå sa var, det kanske var stridsvagnar som körde förbi,haha. Han är go han!
Men fy vad rädd jag var,har aldrig varit med om det förr och hoppas verkligen att det inte händer mig igen. Hjärtat hoppade i hundra nitti. Tippen blev så rädd där nere så mikko fick gå ner till honom och säga att det inte var lågon fara och lugna ner honom, lilla gubben!
Jag kollade på klockan och skickade ett sms till mamma,hon satt och drack kaffe och läste tidningen när det hände. Hon tyckte det var läskigt,kaffet höll ju på att hoppa ut ju.
Men nu har folk någont att prata om i alla fall!

Idag har vi handlat några julklappar menen del återstår.
Sen har jag städat lite så vi kunde sätta upp julgranen så tomten kan komma och lägga några klappar :)
Det blev jätte fint och man känner julen mer när den kom upp. Efter det satt vi och fika, pepparkakor,glögg, vaniljdrömmar och clementin. Thilde tyckte bara om clementinen och russin haha!

Nä nu vaknade lillan!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Har länkat dig i min blogg.Hoppas det är ok!Hojta annars så plockar jag bort dig!!

Kram

2008-12-17 @ 18:21:05
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0