Julpyssel!

Nu har vi suttit och gjort en massa julkort som vi ska skicka iväg till folk, tänk om just du får ett så håll ögonen öppna när brevbäraren kommer,haha!
Thilde ville oxå vara med att köra ett, och självklart fick hon det. Det slutade med att hon var helt klistrig och glittrade som en disco kula,haha! Men  kul hade hon,det är huvudsaken.

Då var det måndag imorgon,jag och snutte gumman ska åka till calinen och baka pepparkakor,lussebullar och chokladcornflakes, det ska bli roligt. Har tänkt baka lussekatter många gånger nu men har inte blivit av så i morgon gäller det :)
Har ju inte köpt en ända julklapp så det ska vi göra med Nathali någon dag. Sen får jag och älsklingen åka en runda i helgen och köpa klappar till barnen,släkt och vänner. Tänk att det snart är julafton, det är inte klokt vad tiden går, och att det redan är tredje advent idag kan inte fatta det.
Och på torsdag ska jag jobba, men annars händer det inte så mycket. Men det är ju en del ändå.

Älsklingen väntar där hemme nu så vi ska åka hem till honom nu!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA och de ksa bli mysigt och roligt :D

ni ska få smaka smarriga chokladkola som jag gjort ida, haha

2008-12-14 @ 20:36:11
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0