Läskigt!

Fy,vad jag tycker det är  läskigt att vara ensam hemma när det är mörkt ute. Har alltid tyckt de, iförsig har jag ju tippen men vad kan de lille golvmoppen göra,haha! Nä men som tur e kommer snart älsklingen hem se vad han fick i julklapp av fredrik.

Jag förstår mig inte på folk ibland, har man problem så försöker man väl lösa dom istället för att gå och vänta på att dom löser sig själv och går och grubblar på problemet. Men saken e de att problemen löser sig inte av sig själv utan det är bara du själv som kan göra något åt de. Så e de!

Från en sak till en annan på tisdag blir min PRINSESSA 1 år. Var har all denna tid tagit vägen,jag förstår inte de. Så då blir det kalas med släktigar och tårta. Och självklart ska Hjärtat själv  få en egen liten choklad tårta,för cholklad är henna favorit. Det ska bli så roligt!

I have en little hemlighet! MOhahaha!!!

Nu orkar jag inte skriva merså God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för hemlis?

2008-12-28 @ 11:25:40
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0