Min kikka!

Jag ovh loppan har fått en vana att titta på Hem till gården varje dag, det är ju så bra.  Och Thilde älskar verkligen musiken i början och i slutet, hon blir jätte glad och tittar på mig, tittar tillbaka på tvn och sen på mig igen. Men i pausen belv jag sugen på pepparkakor så vi gick ut i köket och hämtade dom. på vägen tillbaka så höll jag Thilde i bara en hand och då gick hon. Igår ville hon inte alls och helt plötsligt så går hon och bara hålller mig i en hand. Jag blev jätte paff. Hon är så duktig, allt går så snabbt nu, för snabbt.
Hon är överallt och ingenstans,haha! Men det är så det ska vara, annars får hon inte reda på någon!

Nu ska vi äta midda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0