Mys på stan

I natt har Thilde sovit mellan mig och mikko hela natten för hon har vaknat hur många gånger som helst,tror hon håller på att få fler tänder. Stackars lilla gumman. Så vi får se hur denna natten blir.

Medan mikko och alex var ute och målade fönster gick jag och thilde till mamma på jobb för att hälsa på lite. Thilde blev så glad när hon fick se mamma/mormor,ja och mamma blev jätte glad hon med :)

Sen vid kvart i ett möte vi Nathali på övre för vi skulle åka till malmö och handla klappar. Det blev mobilia,har inte varit där på evigheter så det var skoj. Vi gick mest och kollade runt för vi visste inte vad vi skulle köpa,haha!
Jag fick köpt en julklapp till min lillasyster  i alla fall så nu är hon avklarad,skönt.
Men en del återstår, alltid i sista minuten, men sån e jag :)
På vägen hem körde vi inom Babyland,så mycket fint dom har där,vi gick där hur länge som helst och tittade. Hade man haft pengar så hade man köpt jätte mycket.


Jag kollade på unga mödrar idag och där var en tjej som fick en pojke han var så söt. Då tänker man tillbaka när man själv låg där och bebisen precis kom ut,vilka känslor det var. Det går verkligen inte att beskriva för någon utan man måste själv vara med om det. Jag fick nästan tårar i ögonen när jag såg på det.
Smsade med Nathali samtidigt som det var,och så skrev hon att det snart var hennes tur. Ja det är inte länge till, det ska bli så roligt. Är så nyfiken! :)

Nu ska jag och älskligen titta på filmen som han hade köpt idag.
Kommer inte ihåg vad den hette men hoppas den är bra.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0