Ont, Ont, Ont

Var hos tandläkaren innan dag och det var inget kul. Har så ont i munnen så det knappt är sant. Kan nästan inte tugga något. Hon putsade och tog bort lite tandsten och det gör så förbaskat ont. Men tur man inte ska dit på ett bra tag nu.

Vet inte hur jag ska göra, vad jag ska ta mig till. Allt har blivit så konstigt nu men det är sånt som går upp  och ner hela tiden. Men jag fick berättat för personen hur jag kände, men ändå känns det inte bättre, jo lite kanske. Men vi skulle reda ut det och det är skönt!

Jag älskar min underbara familj min mikko, vår underbara älskade lilla flicka och världens bästa storebror!
Jag har tur som har en sån fin familj. Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0