Så sjukt bra!

Igår var jag och caroline och tittade på Mamma Mia, helt sjukt bra.
Pappa körde oss in till malmö arena, så den fick man också se, så himla STOR!
Man fick inte själv bestämma var man skulle sitta när man köpte biljetterna, så vi fick ingång 27 plats 1 och 2. Det var allra högst upp och längst in till väggen. Vi kunde inte sittar där för man fick verkligen svindel och hjärtat gick i ett. Så vi frågade om det inte fanns andra platser. Och det fanns, vilken tur, men en hel del var tvugna att byta platser pga svindel. Så hon skickade ner oss till ingång 8 där vi fick två jätte bra platser. Men hon som hjälpte oss sa att om det kommer folk som har bokat dom platserna såfår ni akta er. Vi fick flyttat 3 gånger innan vi fick platser haha.
Musikalen var så himla bra, hade lätt kunnat se den igen. Den var Mycket Mycket bättre än filmen, för den är såöverdriven tycker jag men det var inte denna precis lagom. Men dom pratade engelska, så man fick ta med läs huvudet,haha! Dom pratade tydligt så man hörde och förstod allt och de var ju tur de :)
Men som sagt den var så BRA!

Tack för en trevligt kväll syrran!!
Puss på dig :)

Jag mådde inte alls bra igår, och idag är det värre, har haft  sån huvudvärk och har lite feber. Så jag kunde inte jobba nu i kväll. Tråkigtför man behöver ju alla pengar man kan få nu när tomten snart kommer. Men men så är det ibland.
Så idag har vi bara haft en mys dag, tittat på Kung Fu Panda, haha, en jätte bra och rolig film.
Och Thilde har lärt sig att hålla i sig med  bara en hand när hon ska gå, tex runt soffbordet. Hon är  så duktig, det dröjer inte länge tills hon kan gå helt själv. Min lilla kikka börjar bli stor :)

Åkte till city gross för att handla lite godis, det är ett måste när det är lördag :)Så träffade vi på Nathali, hon var så fin med sin stora mage :) Det var inte länge sedan man själv gick så.Ska jag vara ärlig så saknar man faktiskt den. Den tiden kommer väl igen,haha!!! ;)

Nä nu ska jag gå och gosa lite med mannen min :)
Puss och kram jule gran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0