Skönt med fredag!

Igår kväll vaknade Thilde när vi skulle gå och lägga oss. Hon låg i sin säng och flörtade med mikko och smilade, så jag tog upp henne och la henne mellan oss. Vi låg och pratade och busade lite sen somnade så klartmikko som han alltid gör,tar brar några sekunder sen sover han. Men till slut somnad vi med. Sen har Thilde vaknat otroligt många gånger i natt,ställt sig upp i sängen och kallat mamma,mamma. Så åter igen¨så tog jag upp henne och hon somnade igen efter en stund. La tillbaka henne i sin säng men vaknade igen efter ca en timme så till slut lät jag henne sova hos oss. Så man är lite trött i dag.

Igår var vi i stan med Nathali, vi gick först och fikade sen gick vi en runda  i stan. Men där var inget speciellt som det brukar vara. Men vi fick snackat av oss lite,haha!
Tack för en trevlig och rolig dag igår Nathali!
Måste vi göra om  :)

Mikko är hemma  idag för han hade inget jobb att göra, så vi åkte till maxi en runda. Han villeså gärna ha Guitar Hero men alla var slut, så han blev lite putt. Så sa jag att dom kanske hade de på onoff, då sa han ja men det kostar nog mer där  men vi åker och kollar. Han gick själv in, så kom han ut jätte lycklig. Dom hade det är men bara 40 kr dyrare. Men glad blev älsklingen. Så det har vi spelat nu ett bra tag,det är jätte såvrt men man får träna!

Nu vaknade lillan!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0