Söndag

Varför är alltid,nästan i alla fall, söndagar så tråkiga. Det är nog för att i morgon är det måndag, en början på en ny vecka och det är inte alltid roligt. Fördå märker man hur dagarna bara försvinner. Suck!

Klockan åtta i morse tod Thilde pigg och gal som alltid i sin säng och pratade och skrattade. När jag sa "e du vaken gumman" så sträckte hon sina armar mot mig. Och det kan man bara inte motstå, sen låg vi och pratade och pussades. Och hon kröp och hoppade fram på magen runt i hela sängen. Såg jätte roligt ut :) Sen kravlade hon sig upp på älsklingen och gav honom en riktigt stor,blöt puss mitt på munnen och sen log hon stort. Det var så himla sött! Efter en stund blev hon trött och somnade om och det gjorde jag med. Vaknade typ vid tio,då hade mikko varit uppe och börjat måla i hallen,det blir jätte fint! Sen vaknde Thilde kl elva,vilken sömntuta, haha!Men det är  inte ofta det händer.

Men annars händer det inte så mycket  idag, en lugn söndag bara.
Nu orkar jag inte srkiva mer. Kanske skriver några rader lite senare!
Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0