Tisdag

Idag händer det inte så mycket, ska vara hemma och ta det lugnt. Men åker kanske till mamma och pappa och hälsar på sen i eftermiddag. Det var ju så länge sedan. Thilde hade nog tyckt det var roligt. Mikko ska jobba lite längre idag så det passar ju bra.

Folk Frågar vad man önskar sig i julklapp, det är en sån jätte svår fråga. För jag vet inte själv vad jag vill ha, jo en sak en bärabar data men det är så dyrt. Och till Thilde är ännu svårare för hon har allt, hon har sjukt mycket kläder så det behövs inte,leksaker har hon. Och stora grejor får vi inte plats med så det är jätte svårt.  Men hon kommer inte bry sig så mycket om innehållet iår tror jag, kommer nog mest vara alla inslagspapper haha. Sen ska det bli så roligt att se hur hon reagerar när tomten kommer. Om hon blir rädd eller om hon tycker om det. För hon älskar allt som har med tomtar att göra, skiner upp som en sol varje gång hon ser en. Men hon har aldrig träffat en riktig, så det ska bli spännande. Sen fyller man ju år den 5 januari så då ska man oxå önska sig något, usch va svårt. och thilde den 30 december, synd om henne men men det gör inget, någon ska fylla år de datumet oxå :) Aja kommer väl på någon så småningom.

Nu ska jag gå o busa lite med loppan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0