28 Nov

Vad dagarna går snabbt, dom bara rullar förbi som en boll. Vad ska man göra för att stoppa den lite, man är ju snart grå hårig, haha!
Kom hem vid halv tolv igår, och då vaknade Thilde och var jätte pigg. Men det var bara mysigt att hon vaknade till så jag fick pussa och krama på henne. Hade ju saknat henne dom timmarna jag var borta. Sen somnade hon om bredvid mig, mys pys!

Hoppade in och jobbade en timme för Sara idag, hade Thilde med mig men det gick bra ändå!
Efter det gick vi en runda i stan, skulle se om vi inte hittade en halsduk till Loppan, men inte en enda hittade vi. Bara såna som kliar och det vill vi inte ha. Så får leta vidare.

Vid fyra kommer mamma och hämtar Snuttan, ska passa henne en stund för jag måste få i ordning här hemma.
Ser ut dom kriget, eller ja nästan i alla fall. Ska sätta upp ljusstakarna och julgardiner också, hinner inte göra det i helgen. För i morgon ska jag till Fia och fixa håret klockan två, sen efter det ska vi alla fem syskon, Lina, Caroline, Malin, Madeleine  och jag, hela skaran åka och titta på High Shool Musical, musikalen i Malmö. Ska bli trevligt!

Idag är det sista dagen som älsklingen är anställd, för på måndag blir han chef, haha!
Han ska ta över efter sin chef som ska gå i pansion. Så nu blir man en liten sekreterare, haha, hålla reda på papper och skriva på datan och såna grejer. Ska bli soligt. Så jag önska min Älskling ett stort Grattis och Lycka till! Jag älskar dig!

Nu orkar jag inte skriva mer.
Hörs sen puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa & flörtat me mormor hade hon gjort me på maxi, haha. och en massa pussar fick man.

2008-11-28 @ 19:16:48
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0