Då var det lördag!

Älsklingen vaknade åtta och skulle åka och jobba, synd om honom men måste göras.
Då vaknde Stumpan oxå, Mikko toh upp henne från sängen till mig. Vi satt och pratade lite, pussades och busa sen blev hon trött igen och somnade. Sen sov hon ända till elva, har hon aldrig gjort så hon var nog trött.

Alex är sjuk hade haft feber i natt och ont i krippen så mikko körde till akuten med honom för att kolla upp vad det var med honom. Så visade det sig att han hade halsfluss, och det smittade i tre dagar. Så mikko ringde till mig och sa att jag och Thilde inte kunde vara hemma för då blev vi smittade och den risken vill jag inte ta med thilde för hon är ju fortfarande liten. Så vi ska sova hos mamma och pappa till på måndag. Vill egentligen inte för jag vill sova med älsklingen men men det är sånt som händer. Älskar er!

Var och fixade håret hos Fia Loppan idag. det blev jätte bra som alltid. Hon e så duktig! LÖÖv Yuu

Nu sitter jag hemma hon caroline med madde. Vi ska äta Pizza, sen kl sju ska vi kolla High shool musikal. träffar malin och lina där! ska bli trevligt.

Nä nu ska jag äta!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0