Naww!

Jag måste bara berätta en jätte gullig sak!
Thilde har fått en vana att vakna vid 05.30-06.00, det är då älskligens klocka ringer.
Men i alla fall så vaknade hon då, jag ligger i sängen och sover och vaknar av att någon säger med sin urgulliga lilla röst, mamma, mamma, mamma.
Då stod min lilla ängel i sin säng och kallade på mig. Jag tänder lampan och hon har värsta smilet, som hon alltid annars också har men riktigt gulligt var det. Då tog jag upp henne och pussa o krama henne.
Sen la vi oss i min säng och pratade lite och myste, sen somnade hon om bredvid mig!
Helt underbart var det!

Nä nu ska jag snart jobba, får packa ihop lite saker. Och älsklingen kommer snart hem.

Ha de!





Kommentarer
Postat av: NathaliM

Hejsan :) jag länkar till din blogg. Hoppas att de inte gör något annars får du säga till så tar jag bort di länk igen :)

Du hittar din länk längst ner i menyn på min blogg :)

2008-11-27 @ 17:50:23
URL: http://nathalim.blogg.se/
Postat av: Jack

grym blogg :D

2008-11-27 @ 17:57:19
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0