Det blev inte som jag ville!

Igår var vi på entre, riktigt stort var de o jag hittade så mycke jag ville ha men annat var de med pengarna inte dom bästa men men nu vet man till nästa gång  alla fall.

Sen skulle jag få den sprutan ju, innan vi hittade dit, gik vi en sån omväg så de knappt var sant. Så igår sammanlagt gick vi för en hel vecka,haha!

Men till slut hittade vi dit, o den sprutan var verkligen dyr. Hade tänkt mig max typ 250 kr,men när jag väl kom fram till kassan o skulle betala så sa hon ja då blir det 550 kr. Jag tappade hakan, nästan i alla fall. Men de var inte vad jag hade tänkt mig . Herregud 550 kr för en spruta, men i för sig så e den livslång, men ändå.



Det blev inte som jag hade tänkt mig,skit oxå, jag som ville de så mycket, o ville ha de så mycket!
OHHH, e arg o besviken till tusen! :(


GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0