?????

Vad har vi gjort för att förtjäna allt detta,vad har vi gjort som är fel. Förstår inte alls vad som händer, det gör så ont i mig, allt e förstört, alla e förstörda. Har inga ord för att beskriva hur det känns, förstår helt enkelt inte!


Har inte orkar skrva nu på ett par dagar, här har varit full rulle hela tiden.

I fredags åkte jag o thilde till malmö där vi mötte upp calinen, vi skulle ha en mys dag bara vi tre o gå o titta i affärer o leta upp den rätta jackan till calinen. Hon prövade många jackor men ingen som hon tyckte om,men sen efter ha sprungit ut o in i ett antal affärer kom vi till malmstöms,eller hur det nu stavas o där hittade ho en som passade henne perfekt. Sen gick vi in på Shara o kollade på kläder till oss o stumpan, det var rena rama paradiset för henne hon sprang där o kände på alla kläder o sa "pint", tog skor o skulle visa oss. Jag gjorde värsta klippet, en jätte söt dress till thilde som har kostat 300, men som dom hade satt ner till 99 kr, sen hittade jag en jätte fin jacka till henne men jag visste inte om jag skulle köpa den eller inte.
Nä vi kände att vi var klara så gick v påväg mot bussen o då ångrade jag mig att jag inte köpte jackan till henne så den får bli en runda till malmö nu i veckan ingen o inhandla den till henne!
TACK för en underbar o jätte mysig dag!

Igår så träffade jag o thilde, nathli o bebis lucas och jonna o bebis liam. Vi gick o åt på gilli o satt o snackade lite där, sen gick vi en runda i stan, o sen gick o åt glass. Efter de så gick vi hem till nathali o så satt vi där o hade super trevligt,de hade vi hela dagen. Både bebisarna låg i babygymmet, o min älskade lilla thilde passade dom hela tiden, när den ene började gnälla lite så sa hon nnaaww, o tog upp nappen o stoppade in den i munnen,sen började den andra o gnälla så gjorde hon likadant. Sen lekte hon med dom hela tiden, hon e så duktig min lilla tjej!
Hon kommer bli världens bästa storasyster en vacker dag :)

Nu orkar jag inte skriva mer, ska gå o gör mig i ordning!
Ha en super bra dag i solen!
TJing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0