Fredag kväll

Oj nu har jag inte skrivit på jätte länge, inte likt mig men har haft så mycke o göra denna veckan.

Vi har ju gjort om vårt kök har fortfarande inte tagit in bilderna på datan men dom kommer så småningom o lägger upp dom när jag orkar o har tid.

Kommer inte rikigt ihåg  vad jag har gjort för de har varit så mycket,men thilde går nu o de  e de ända hon gör o hon e så duktig. Idag har vi varit ute nästan hela dagen hon har lekt i sandlådan o gått runder i trädgården. Bilder kommer på de med en dag.

Imorgon kommer emelie äntligen hem från norge o stannar några dagar. Det ska bli så skoj o träffa henne det var ett bra tag sen. Och vi har ju smidit planer för våra framtidplaner o de ska vi självklart diskutera. Men ses snart Honey!

Just nu så e mikko o alex o handlar lite kött till grillning,det ska bli så gott första grillade köttbiten för iår o många många fler blir det! Och thilde sover en stund för hon var jätte trött,de e ändå helg nu så de gör inte så mycket!

Nä nu ska jag ordna lite med maten. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0