Onsdag

Dåligt av mig att inte ha skrivit nu på flera dagar,men har haft o göra hela tiden o så hinner man inte sitta vid datan när de e så fint väder ute då vill man ju passa på o vara ute.
 
Då var påsken över, mikko har jobbat hela helgen så jag o thilde har spenderat hela helgen hos mamma o pappa.
Men när mikko slutade så åkte vi hem, och grillade o hade de mysigt  trädgården.
Som alltid fick vi leta påsk ägg i trädegården hos mamma,thilde oxå. Jag o mina syskon fick ett ägg med massa godis i o en triss lott men vann inget. Och thilde fick en liten korg med choklad ägg o ett par solglasögon med bamse på,självklart var dom rosa :)
Av malin fick hon  jätte fina kläder o hårsnuddar o godis,jätte fint var de. På lördagen så kom calinen o johan oxå o då fick vi ett jätte fint ägg ;)

Annars har vi bara varit ute o lekt i sandlådan o ränsat ogräs så nu är det fint i min trädgård,fattas bara lite blommor.
Nu orkar jag inte skriva mer,men vi får se vad de blir av vår dag!

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAA och vårt påskägg var de BÄSTA !!

2009-04-15 @ 12:04:52
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0