Onsdag

Då var det redan onsdag,fattar inte var tiden tar vägen. Tjatar om de men förstår inte var den blir av.

Det var som jag frågade Nathali idag om bebis lucas har blivit stor då skrev hon att han pratar rikigt nu, ja bebis språk då men,jollrar mycket. O jag som tycker att han precis hade ploppat ut o var så liten, Lille gubben!

Alex har varit hemma hela veckan hos mig o thilde för han har haft problem i magen så har inte kunnat vara på dagis men de har bara varit kul. Så i måndes kom emelie hem en runda o hälsade på.

Tisdags så åkte jag, emelie o mina barn till johanna o elliot o hälsade på. Johanna hade en riktig kalas mage, bebisen måste komma snart tycker vi alla. Ska bli skoj när han väl kommer!

I dag åkte alex hem till sin mamma, jag o thilde gick till stan en runda med emelie, och så åt vi på wook haous eller vad de nu heter, Thilde tyckte de var så gott med kina mat. Efter de så gick vi ner o sa hej till emelis mamma o alla andra nere i bowlan. och nu är vi hemma i gislöv, skulle hämta min jacka som kom med posten. Den är så fin!

Jag älskar min familj så otroligt mycke, ni är dom bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0