Torsdag morgon

Thilde vaknade vid två i natt o grät jätte mycket o var yr vaken,hon hade nog en mardröm, lilla gumman. Så hon fick sova mellan oss. När hon sover hos oss, de e jätte mysigt men man sover inte lika bra då så jag har inte sovit så mycket. Så när mikkos klocka ringde tänkte jag, nu får jag ,men plats o sova på men då ställde han om den på snooz så jag hann somna om på min lilla plats jajg hade. Men när jag väl hade somnat så ringde malin tjugo i sju o frågade om dom fick komma o duscha för dom hade inget varm vatten. O själv klart fick dom de så de var bara till att gå upp o öppna dörren.
Så nu har dom gått till bussen o loppan ligger fortfarande o sussar i vår säng med rumpan i vädret,så sött :)



Igår städade jag o thilde ville hjälpa mamma o städa hela huset så nu e här så fint o rent. Hon e så duktig vår lille kikka!

När man pratar om trollen så hör jag henne kalla på mamma!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0