Varför????

Varför ska detta hända igen,varför gör d u så mot oss. Jag orkar inte en gång till, allt var ju så bra så gör du så ännu en gång. Jag blir så ledsen,besviken o så arg. Men du själv vet inte hur allvarligt de e både för dig själv o för alla andra runt omkring dig. Du förstår helt enkelt inte vad som kan hända,tror inte du själv gör de. Jag hoppas så innerligt att allt ska bli bra igen. Jag vet om att du brukar läsa min blogg och de jag vill säga till dig är att vi alla älskar dig så mycke för den du e,vi bryr oss om dig och du betyder så mycket för oss. Det hela är som ett pussel, ibland finna alla bitarna men rätt som de e så fattas där plötsligt några bitar o de e när du gör som du gör. Jag vill att hela pusslet ska bli helt igen så vi kan glöma, o förlåta och lägga det bakom oss!

Du har en stor uppgift i ditt liv, att alltid finnas där, och alltid vara nära och vara vid henns sida. Hon tycker så mycket om dig,skiner upp som en sol bara du visar dig. Jag vill inte att du ska förstöra så du aldrig mer få träffa henne,för det kan hända o tror du vet de själv med innerst inne men kanske inte vill inse de. Du har en stor del i hennes hjärta och hon älskar dig! Och jag vet att du älskar henne, du hade gjort vad som helst för henne. Det var därför jag valde just dig, för att jag vet om de skulle hända något så finns du alltid där och du hade tagit hand om henne som din. Börjar vi om på en ny kula igen så kan de hända att du mister henne och jag vet att de e de sista du vill ska hända!
Tror du vet vem jag menar!


Tänk efter på vad du har gjort o tänk på allt som kan hända och bestäm dig om de e sant eller inte!
Vi älskar dig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0