200!!

Detta är mitt 200:de inlägg, tänk att man har suttit o skrivit 200 inlägg, vilken nörd eller? :)

Nu sitter jag o thilde o tittar på bolibompa o dricker joggi, thilde gör i alla fall och väntar på att tiden ska gå. Vi ska nämligen träffa godingarna nathali o bebis lucas i stan vid halv ett. Vi ska köpta present till liam som ska döpas på söndag. Och så ska vi göra de vi alltid gör när vi träffas, fika :). Det är ett måste när de gäller oss, eller hur din filur? ;)


I natt har tippen sovit uppe hos oss, vi ville pröva o se hur det gick. Och det gick förvånadsvärt bra faktiskt, han sov under thildes säng några timmar sen kom han upp o la sig hos mig en stund tills han blev varm o gick o la sig på golvet. Han är så duktig, när han själv vill då :)

I lördags var vi o kollade på Markoolio i en bil affär, kommer inte ihåg vad den heter. Han är så härlig o rolig den killen, viken charm han har. Han bjöd upp några barn på scenen o så fick dom dansa runt där o sjunga med, o publiken fick oxå sjunga med. Skojsigt var de!
                                            
                                                                                                                              

Puss o kram skum banan!
                                

Kommentarer
Postat av: Nathali

Jag tror du är lite svag för finnar:P

2009-08-27 @ 10:45:24
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0