Helgen

Vilken helg jag har haft, oj oj oj säger jag bara.

Fredag: Jag o nathali skulle gå en runda på marknaden, utan barnen kan ni tänka er, kändes som om man hade glömt något när man inte hade någon vagn eller någon liten loppa som man skulle hålla koll på. Men i alla fall, så när vi gick där så började de såklart o regna på oss. Så vi skippade marknaden o begav oss direkt till kvällens mittpunkt, öltältet med perikles. Vi hade så himla skoj, vi dansade, sjöng och gick på bajamaja, haha!
Tack för en underbar kväll hjärtat, måste vi absolut göra om!

Lördag: Arvingarna spelade i öltältet, o de var jag tvungen att kolla på, så jag pia o louise gick ner där, var inte så mycke folk som när perikles spelade. Så vi gick en sväng till tre lyktor o checkade läget men inget kul där heller. Louise stannade där med sin käresta o jag o pia gick tillbaka till öltältet. Tack för en trevlig kväll girls!

Söndag: Jag var helt död,slut, finito, alltså riktigt trött när klockan ringde halv nio, jag o thilde skulle nämligen på dop. Lilla liam skulle döpa sig.Han var så söt i sin dopklänning. God mat fick vi o trevligt var de. Tack för allt!
O du Nathali, tacka chaffisen för skjutsen :)

Och nu är det måndag, jag somnade redan vid tio igår kväll så skönt de var men är fortfarande trött. Men de e sånt man får ta när man är ute o ränner haha!
Det blir bara en mysig hemma dag, men mys kläder o mys i soffan för min o Thildes del idag. Skönt!

En ny vecka o nya tag!
Have a Nice Day!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0