Nu e jag här!

Så nathali, nu ska jag skriva några rader här så du har något o läsa din lille filur,haha!!


Jag har inte haft tid o sitta här framför denna fyrkantiga lilla saken o skriva o kolla runder på. Mikko har haft lite smester förra veckan så vi har hittat på en massa saker.

Vi har varit ute med båten o fiskat, blev dock lite sjösjuk men de gick ändå, sen har vi varit o fiskat vid något som heter åmossarna. Både thilde o alex har tyckt de varit jätte kul. I lördes så skulle vi hyra en stuga vid yddingesjön med vi kom på att han som hade nycklarna var inte där så vi körde runt lite i skåne o tittade o åt lite här o var. Sen åkte vi ut till mikkos föräldrars hus o sov där, vi bastade o hade de jätte mysigt.
Kommer inte ihåg vad vi mer har gjort för de har varit full rulle hela tiden.


Jag vill så gärna åka utomlands, hade suttit fint nu ska jag säga er. Men de e bara pengar som fattas.
Men ja jag återkommer om jag kommer på något mer o skriva :)

Ciaooo!!


Kommentarer
Postat av: NathaliM

haha tack!;D

2009-08-10 @ 22:25:39
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0