3 Dagar Kvar!

Måndag idag och jag o loppan hade en riktig sov morgon idag sov till tio fast vi har sov morgon ofta men de så skönt.

Usch har sån tandvärk så det inte e klokt, tror dom flesta som har fått sina visdoms tänder vet vad jag pratar om. De e inte o leka med när dom ska titta fram, man kan knappt äta något för det gör ont o tugga. Får pröva calinens råd o skölja med sån bakteriedödande grejs men de e ju så äckligt men ska pröva de e de värt.


Idag ska vi städa o fixa med tvätten, sen vid tre ska vi till mammas jobb för jag ska klippa lite. Sen får vi se vad som händer.

Mikko ska vara ledig några dagar nu i jul så mysigt o skönt!

Nä nu ska jag gå o fixa o trixa lite!

Ha de Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0