En dag kvar :)

Usch jag hatar verkligen o gå upp på morgonen nu, BLÄÄÄ säger jag bara!

Har en massa o fixa idag, nu vid tio kommer mamma och maddi för jag har en överraskning till mamma så den ska hon få. Sen ska vi gå ner till staden för jag ska köpa några presenter till vår loppa som fyller år i morgon. Ja just de mamma o pappa gjorde värsta klippet igår till loppan så glad hon kommer o bli :)
Sen när vi har varit där så ska jag iväg o handla till i morgon, ska baka tårta om jag nu lyckas med den och hoppas den blir lika god som när kamilla gjorde den, men de hoppas jag haha!

Thilde kollade på tv igår o där kom en reklam med ballonger så sa hon thilde ha såna, och självklart ska hon få ballonger i morgon och självklart ska dom vara rosa!

Känns som jag har hundra saker o göra.
I morgon ska jag även iväg mitt i allt så de blir lite tressigt efteråt men tar de som de kommer de blir alltid bra.

Nä nu ska jag inte sitta här mer ska hoppa in i duschen!

Have a nice day!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0