Fin fin =)

Jag var o fixade håret igår, och jag blir alltid lika nöjd super bra blev det =)
När jag var klar så hämtade mamma mig så åkte vi hem till gislöv där thilde satt på bordet och bakade pepparkakor, hon vände nästan upp och ner på hela mjöl påsen så hon liknade en liten pepparkaka själv. Men roligt hade hon och det är huvudsaken!

Usch hade en mardröm inatt som var jätte hemsk men kommer inte ihåg så mycke av den nu men jag kommer ihåg att den var väldigt hemsk. Konstigt att man inte kan komma ihåg sina drömmar ibland, jo i så fall dom hemska som sitter i.

Idag ska vi bara vara hemma o städa lite o ta det lugnt, kan vara rätt skönt o inte göra något ibland. Imorgon ska vi äntligen träffa linda, som vi har sagt så många gånger att man ska träffas men man har så mycke o göra så det tar ett tag innan man får tummarna loss, men i morgon ska vi träffas :)

Vad händer idag då?
Något roligt?

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0