God mojjon!

Har varit uppe sen kl 6 för jag kunde inte somna om efter ha gått upp o letat fram strumpor till alex, som jag hade lagt fram igår o så kommer mikko o säger att han inte hittar dom så jag fick upp o leta men hittar inte dom och så visar det sig att han har tagit dom på sig utan o säga något. En morgon trött pojk de där!

Ja så här sitter jag o soffan med filt o en kopp te och på tv går vakna med de voice. Det är så bra de programet tycker jag :)

Just de jag såg jul kalendern häromdagen men jag måste säga att de var verkligen ingen höjdare, tacka gud för kalenderna som gick förr de var jul kalender de!


Efter vi hade varit på maxi en dag så kom mikko med ett litet paket till mig så sa han att han bara ville ge mig de för han tyckte jag skulle ha de. Så jag öppnade de och då var de Victoria Backhams parfym o någon body lotion det luktade så gott och jag blev jätte glad. Så gulligt av honom, älskar dig!


Idag ska vi tvätta lite eller mycke för har en stor hög med tvätt, inget kul men de e ju ett måste.
Nä nu ska jag kolla runder lite.

Tjilivippen!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ja tacka för att det fanns bättre julkalendrar förr så man kan se om dom igen. De som visas på TV nuförtiden är där inte ens någon julstämning i.

2009-12-10 @ 10:05:52
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0