Gott Nytt År!

Då var det sista dagen detta året efter tolv så börjar första dagen på ett underbart nytt år, ja för mig kommer det bli helt underbart i alla fall!


Igår hade vi ju kalas för vår prinsessa och hon fick en massa fina saker bla. ett kök, bord och stolar, kläder, katrull set, låtsas mat, godis och mycket mer. Men hon blev så glad över allt hon fick, hon är så tacksam för allt. Men jag måste säga de att jag var helt slut efter kalaset men trevligt var de. Thilde tackar alla för dom fina presenterna :)


Vi ska hem till mikkos föräldrar idag o fira nyår, och där kommer hans bröder med familj oxå vara så de kommer säkert bli trevligt.

Men nu ska jag plocka undan de sista från igår.

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0