Julafton <3

Då var dag kommen, Julafton!
Vaknade vid halv nio sen åt vi frukost och öppnade vars en julklapp, alex fick en star wars gubbe, thilde fick Pippi Långstrump tommy och annika gubbar, jag fick en jätte fin morgon rock och mikko fick en teckning som alex hade gjort. Så mysigt!
Men nu har alex åkt hem till sin mamma och kommer till oss igen i morgon o då ska vi fira jul hos mikkos föräldrar o hans syskon med familj, var ett tag sen man träffade dom.
Idag ska vi hem till mamma och pappa o fira jul, o självklart ska vi titta på kalle anka det är bara ett måst när det är jul, ingen jul utan kalle så e de bara!

Nu ska jag ta fram kläder som vi ska ha på oss sen och så ska jag paka in dom sista klapparna :)





Ni får ha en riktig GOD JUL och hoppas ni får en underbar dag!
Många kramar från mig till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0