Måndagen den 28 dec

Nu är vi inne på sista måndagen detta året och på onsdag bli vår prinsessa redan 2 år de e helt sjukt men de e så roligt.
Ska ha ett litet kalas för henne då med, men hoppas bara att ikea har fått in presenten jag o mikko hade tänkt köpa till henne. Så håll tummarna på de!

Jag glömde o berätta att när vi firade jul hos mikkos föräldrar så spelade vi julklapps spelet och vi var sju stycken som spelade, men de roliga var att jag vann tre klappar o mikko vann två så vi tog hem nästan alla haha!

Idag ska jag jobba en stund om nu allt e som de ska, annars ska vi bara vara hemma o mysa hela dagen, har varit stressigt dessa dagarna så de e skönt o bara få ta de lite lugnt!

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0