Mitt hjärta <3

Vi skulle följa med mamma hem idag men vi åkte o överraskade calinen o noah o stället. Så vi åkte dit o gissa om calinen blev rädd när vi står med våra tryne mot fönstret haha. Men vi fikade och mös med noah o thilde busan busade som bara hon kan :)


När vi kom hem åt vi en liten sen middag men när vi satt vid bordet så sa jag till thilde att jag älskade henne då sa hon bra, sen sa hon bästa kompisar. Så jag frågade e mamma och thilde bästa kompisar så sa hon ja o gav mig en kram. Jag blev så varm i hjärtat när hon sa så till mig, min älskade lilla thilde!


I morgon ska thilde bli vaccinerad tycker inte om när hon får sprutor men det är just när dom sticker in nålen som hon blir så ledsen men det går över lika snabbt igen. Men det gör ont i mig när hon blir så ledsen för det är inte så ofta hon blir ledsen. Så efter vi tagit sprutan ska vi gå inom mamma på jobb för hon hade en sak till thilde så det får bli hennes belönining för hon var så duktig. Men hoppas bara hon inte blir sjuk o sån efter den, peppar peppar ta i trä får man säga. Får se hur det går i morgon.

Snart komme mikko hem har varit på ikea o köpt en sak, hmmm undra vad de kan vara haha!

Ciaoooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0