Mysss på högsta nivå!

I dag är det fredag o inte vilken fredag som helst utan de e ju idol finalen idag, vem ska vinna hmm en stor fråga. Erik är ju så himla bra o så duktig så han kommer säkert o vinna men samtidigt så hade de varit roligt om Kalle vann för man vet om att erik kommer bli en stjärna så hade kalle oxå fått en chans. Om ni förstår vad jag menar. Aja får se vem som vinner :)

Mikko ska på julbord idag så jag o thilde ska åka med mormor och morfar till calinen, johan o noah i kväll och titta på idol o mysa. Madde skulle ha en liten tjej kväll o de e ju pinsamt om vi e där,haha så därför ska vi till calinen. Men då får jag/ mysa med gosse bebis som thilde säger, myspys :)


Thilde var ju hos mamma på jobb en stund igår för jag skulle fixa en sak, och hon tyckte det var så roligt o vara där. Lekte med lera, busa med barnen o åt mellanmål. Sen åkte vi o tittade på när alex spela bandy.


Hann inte tvätta igår som jag egentligen skulle göra, så nu har jag slängt in en maskin tvätt med bara thilde kläder. Måste skaffa mig en torktumlare!


Nu skiner solen så skönt. Ska nog ut en sväng med loppan i vagnen o tippen såklart.

Ha en riktig mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0