Snööööö!!

Det är så fint när det är så vitt ute, men hoppas bara det har tänkt stanna tills tomten har varit här så vi får hålla alla tummar vi har på de :)


Till den person som har kommenterat mitt inlägg "Vill bara du ska veta!". Jag tror jag vet vem det är men vill ändå du ska veta att vi har och vi ställer upp så himla mycket för henne och hon har fått så många chanser men ändå har det kommit upp nya saker. Vi har varit på henne flera gånger att skaffa hjälp men det har inte hon velat och man kan inet tvinga en person. Men nu när hon själv har tagit sig i kragen o gjort de så är det jätte bra och vi finns här för henne. Men dom som inte vet eller har någon aning om vad vi har gått igenom och som bara har hört de från en person ska inte uttala sig för dom har absolut ingen aning om hur vi har haft det. Vi har sagt till henne tusen gånger att vi menar allvar att nu får det vara slut på allt, men hon har inte tagit de till sig och vi har sagt att de var sista droppen men i och med hon är en av oss så har hon fått nya chanser. Men nu sätter jag bara en gräns och visar att jag menar allvar nu om det kommer något nytt. Det är inget hot eller så utan det är hur jag känner. Och så har hon något o tänka på!
Vi älskar henne och stöttar henne och det har vi gjort hela tiden!
Säger bara det, Ta reda på fakta innan ni öppnar munnen!



Idag ska jag o loppan ut o leka i snön, förra året var hon inte så intresserad av de så det ska bli skoj o se henne nu när hon kan hoppas o springa o ha sig. Kameran hänger så klart med ut!

Nä nu ska jag ta min kära vän i handen o dammsuga upp alla råttor, haha!

Ciaoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0