Tidig måndag morgon

Vilken natt jag har haft de, varit uppe flera gånger o varit vaken hundra gånger för jag har inte alls mått bra. Thilde var ju förkyld o har smittat mig så jag e helt hänging o trött som bara den.
Klockan är nu halv nio o min fiseloppa sover fortfarande skönt för henne :)


Igår var vi o köpte klappar ju o den som vi köpte till hela familjen tar bara priset, men säger inte vad de e förrän tomten kommer.
Men tomten var här igår,alex blev helt till sig, det bankade på dörren och så hade tomten lämnat en klapp där ute, sen hoppade han över staketet o fastnade i en skruv så hans röda jacka gick sönder så vi har en bit av tomtens jacka här hemma. Så vi tror han kommer tilbaka o hämtar den här biten så tomtemor får sy fast den igen, men då kommer han nog ner i skorstenen så vi satte skruve med tyg biten inne i kaminen så vi får se om han kommer o hämtar den, haha!


Älskar mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0