Tredje advent!

Då var det tredje adevent och lucia idag. Vi har klätt granen o tagit fram tomtarna och så har vi även gjort ett pepparkaka hus som blev jätte fint. Och tomten har redan varit framme o lagt många klappar under granen, han har sprungit hät hela dagen o lämnat klappar ute o inne så gissa om det kliar i barnens fingrar nu,haha!

Ska lägga in bilder på de men har inte min kamera hemma än men så fort jag har de så ska jag fota vår gran o pepparkaks huset.

På tisdag ska jag äntligen bli fin i håret, har längtat så efter de så det ska verkligen bli skönt och det behövs verkligen. Längtar!
Och så ska jag försöka köpa några klappar har inte haft tid eller rättar sagt pengar till de, och det är en del man ska köpa till så det får man ta itu med en dag.

Nu ska jag gå o ta mys byxorna på o slappa lite framför tvn :D

Kisses <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter mysigt :)

Vem ska du handla klappar till och när? :)

Kram

2009-12-13 @ 22:20:07
URL: http://mostermaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0