VARFÖR????

Varför kan det inte bli som förr, varför tar detta elände aldrig slut, ett stort VARFÖR???
Det har förstört och förstör så mycket, den som blir mest lidande är DU själv i slut ändan,DU förstör bara för dig själv, men tror inte DU förstår vad som händer o vad DU egentligen gör. Det kommer nya saker hela tiden, man går och tror att det är över men sen kommer som sagt bara nya saker. JAG blir så förbannad, arg,ledsen, besviken, trött, utmattad, ja allt man kan bli när det är så här. Trodde verkligen att detta var slutet men JAG trodde fel, det var kanske bara vad jag inbillade MIG att det skulle vara. DU har fått så många chanser som DU egentligen inte skulle ha men DU har sabbbat varenda en, det är DITT eget fel. Det är så frustrerade att inte kunna göra något, kvittar vad man säger så lyssnar DU inte, DU lyssnar inte på dom DU egentligen borde lyssna på utan DU lyssnar bara på dom sämsta människorna som ger DIG sån dålig inverkan och dom vet verkligen ingenting. Dom kan med andra ord dra åt H*LVETE, för dom bara förstör DIG, men det är oxå sånt som DU inte förstår i heller. Detta DU gör förstör inte bara DIG själv utan oxå en person som tycker väldigt mycke om DIG,som DU betyder så mycket för.
Allt detta har förstört så MYCKET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0