Vilken Jul <3

Har haft en underbar jul men känns som jag har missat hela julen om jag ska vara ärlig för att har gått i ett o man har inte hängt med i svängarna riktigt men oj vilken jul :)

På julafton satt jag o loppan o mös hela förmiddagen medans mikko var ute o gjorde stan osäker haha. Men när han kom hem så hade han köpt en ny mobil o jag blev avis på honom, men de var verkligen på tiden att han skaffade sig en "riktig" telefon. Sen vid tre åkte vi hem till mamma o pappa o tittar självklart på kalle anka och så hjälpte jag mamma med den sista maten. Efter en stund kom johan o calinen o dom hade med sin världens sötaste lille nisse noah, han var så söt i sina tomte kläder godingen :)
Vi åt en massa god jul mat o hade de jätte mysigt.
Sen kom ju tomten oxå och de glömer jag aldrig. Det knackade på dörren o jag o thilde gick ut för o öppna o det första thilde säger när hon ser tomten var morfar, o de var de ju, men gud va jag skrattade. Den lilla tösen går inte o lura men vi berättade för henne att de inte var morfar men jag tror inte hon trodde på oss. Thilde hade önskat sig madagaskar filmen o när hon öppnade den klappen o fick se "like a bomit" som hon kallar den hoppade hon överlyckligt o skrek "like a bomit" det var bara så underbart o se när hon blev så glad. Det Kvittar om hon hade fått två klappar eller 50 klappar hon hade varit lika glad för de ändå. Hon fick så många fina saker.
Och jag fick oxå jätte fina saker. Tack för allt!
 
Men den finaste klappen jag fick visste jag redan om o inget eller ingen hade kunnat slå den klappen då menar jag INGET!  LYCKLIG <3<3


Annandagen firade vi jul hos mikkos föräldrar o hans syskon med familj. Det blev god jul mat även där och en massa fina klappar. Och så fick alex ett wii eller vi hade köpt de till hela familjen men de stod alex på klapparna. Men de e så grymt roligt o spela så det var värt pengarna måste jag säga!


Idag har vi varit o åkt skridsko, inte jag då men alex, mikko mf åkte och även thilde åkte. Jag blev helt förvånad när hon kom  ut på isen, mikko höll henne under armarna men hon rörde benen som man ska göra när man åker, hon kan allt mitt hjärta är så stolt över henne!


Usch nä nu är jag trött i fingrarna blev ju ett rätt långt inlägg detta men de var bara en liten liten förkortning om hela jul helgen. Så nu ska vi snart gå o nanna sängen, det är mer än jag som e trött här hihi ;)

Sov gott snutta sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0