Aj aj aj.

Fy vad jag har ont i magen,har nämligen den veckan som alla kvinnor har en gång i månaden. Och jag har haft ont hela dagen, känns som dom värkar jag hade när lille thilde ville komma ut. Och det kan jag säga för er som inte vet att de gör så otroligt ont!

Igår var vi ju hos elisabet med familj,det blev god kycklig pasta med sallad. Efter det var det dax för melodifestivalen,tyckte att alla låtar var helt ok faktiskt. Det blev chips och godis och gissa vem som var framme först på godiset jo min alldeles egna gottegris,thilde. Hon är verkligen en gottegris!
Tack för en trevlig kväll!

Tyckte att mikko o alex skulle få en heldag tsm så jag och thilde åkte hem till mamma och pappa och hälsade på. Har inte träffat dom på en vecka, och thilde har ju tjatat om mormor och morfar dag ut o dag in,så hon blev jätte glad när jag sa att vi skulle dit :)

Jag ska gå och leta upp vetekudden och slänga in den i micron för att lindra smärtan lite,panodilen jag tog för en stund sen har inte börjat värka än.

Sen är det dax för Beck klockan nio :)
Kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0