Äntligen

Nä jag gick i skolan på frisör linjen så fick man lära sig om ansiktsbehandlig och jag och en annan gjorde de på varandra. Och så hade jag en finne bredvid näsan och så skulle hon trycka på den och det gick ju. Men efter en vecka så fick jag ett rött märke precis som om det var blod fyllt. Men jag tänkte inte mer på det förrän jag blev gravid, då börja de växa utåt och det gick hål på den och det bara forsa blod gick inte stoppa de. Så jag gick ner till vådcentralen och frågade vad det kunde vara. Dom sa att det var typ en sorts vårta,visst det låter hur äckligt som helst men jag tror inte de e de. För en sån blöder inte och det ser inte ut som de, utan jag tror det är ett blodkärl som växer utåt.

Jag mår så dåligt av de och jag känner mig jätte ful, och skäms när jag ska gå ut. Så igår fick jag nog jag sökte på en massa grejor på gogle och fick upp en klinik som  anväder sig av laser och grejor. Så jag sickade och berätta allt för dom och frågade om dom kanske kunde göra något åt de. Jag fick svar i morse att det var ett klärlknippe och att man kunde i dom flesta fall ta bort de. Så jag hoppas innerligt att dom kan de för jag vill inte gå runt med den mer.

Caroline ska följa med mig i morgon och ha hand om thilde, så vi ska åka till henne i morgon så vi träffas lite innan. Och så ska vi äta plättor, mums!

Så håll alla tummar ni kan för mig i morgon.
ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0