Det är Hjärter dagen idag!

<3 Ha en underbar och mysig Alla Hjärtans Dag!
Pussar och kramar
Sofie <3


Dagen började med att thilde vaknade kl 9.00 och vi låg och mös och lekte lite. Sen gick vi ner,byta blöja och så satte jag på bolibompa till loppan. Medans hon satt och kollade på de så dukade jag fram frukost på matrumsbordet med levandeljus och en massa gott. Kokade kaffe till älsklingen och i och med jag inte driker det så gjorde jag varm oboý till mig och thilde. Men som vanligt när jag fixar något så kommer mikko alltid ner mitt i alltihopa. Så jag sa till honom att han fick gå upp igen,sen kallade jag på honom. på hans plats så hade jag skrivit en liten lapp till honom där det stod Vi älskar DIG! Puss Puss, han tyckte det var gulligt av oss och att vi hade gjort så fint.

Efter en stund kom mormor in och skulle hämta en sak, gissa vem som sken upp som en sol när hon fick syn på mormor,jo visst snuttan. Mormor hade en liten alla hjärtans dag present till thilde.
Tack så mycket mormor och morfar!
Älskar er <3



Denna fina nalle fick hon,och ett hansband med ett rosa hjärta.



Så glad blev hon för den :)

Idag ska jag jobba, börjar halv fem till tolv i natt så det blir inte så mycke firande idag. Vi ska ta det i morgon istället :)
Nä nu ska jag fixa några saker här hemma!
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0