Fredag= Yes!

Det är äntligen fredag och det är så skönt,men massa god mat och godis haha!

Idag vaknade Thilde vid halv åtta och vi gick upp och åt frukost,mikko hade handlat lite på willys när han var ute på ärende. Du e för go Älskling!
Sen bar det av till vellinge och hälsa på hos elisabet och bebisen,jag köpte med mig några bullar som vi satt och mumsade på. Efter det hjälpte jag henne och städa och plocka undan lite,det är inte lätt att göra det själv om man har en skrikande liten bebis,så jag tog tag och hjälpte henne lite på traven :)

Sen tog vi bussen hem igen vid två för madde ville komma till oss efter skolan så vi hämtade upp henne vid halv tre sen gick vi hem. Så nu sitter jag här och latar mig lite medans madde matar thilde. Madde ville själv så det är inte som jag är lat!

Imorgon kommer mikkos kusin med flickvän och hälsar på,var ett tag sen dom var här så det ska bli trevligt. Och självklart blir det MELODIFESTIVALEN och en massa godis! :)

På söndag blir det kalas för kusin Dennis som fyller 19 år,tårta och kaffe mm. Gott Gott! :)

NI får ha en trevlig helg!
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0