Fredag

Nu har jag inte skrivit sen i förrgår,har inte orkat skriva bara. Har varit så trött på senaste tiden,varför vet jag inte.
Men det har inte hänt så mycke i heller.

Igår var jag och thilde med nathali och bebis lucas. Vi har en liten tradition när vi går i stan de e att vi går in på gilli vanlli och äter,det är så himla gott där. Och dom som jobbar tycker väldigt mycket om thilde som jag har skrivit innan så det är  roligt att man kan förgylla någons dag bara genom att vara där en stund för dom blir så glada när vi kommer. Tja hittade inte så mycket i stan,man går igenom alla affärer på typ tio min,nästan i alla fall.
Men trevligt hade vi som alltid :)

Sen på vägen hem så gick jag inom vagn nissen och kollade upp en ny bilstol till thilde och sån tur jag hade,han hade rea oxå. Så jag hittade en jätte fin stol för en billig peng. Så den ska vi köpa när vi fått lön, entligen.

Vid tolv halv ett kommer calinen hit och så ska jag klippa henne. Men innan hon kommer så ska jag och thilde gå och handla lite på netto och så ska jag plocka undan lite.

Ha en trevlig fredag!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0