Gårdagen

Igår kom ju vesa med familj till oss, vi åt taco o hade jätte trevligt. Bebisen hade blivit så stor sen sist jag träffade honom. Och han är så himla go,han skrattar redan,ja inte så man hör de men han får värsta smilet bara man tittar på honom. Kommer bild senare.



No Name,som vi kallar honom har fortfarande inte fått något namn än men han är lika go ändå :)


Och thilde var så söt i sin pippa klänning,och självklart hade hon pippilotter i håret,haha, det kommer jag köra nu jätte mycke för hon är så himla söt i de.



Min alldeles egna lilla pippi långstrump sitter och sjunger för oss ;)


Just nu är jag och Thilde hemma hos mamma och pappa för mikko o vesa är hemma och bygger klart dörrarna som dom började med igår. och då tyckte jag att vi kunde åka till mamma o hälsa på när mikko har saker att göra. Jag menare lika bra o sitta i vara social här än o bara sitta hemma och uggla :)
Jag känner mig så handikappad utan min mobil,glömde den nämligen hemma på älsklingens kontor, så störigt. Så vi får se om det är någon som skickar till mig.

NU ska jag o små syrrorna sjunga disney sing star!
Hej så LOOOng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0